Livet som ryttare

Alla inlägg under november 2011

Av Minna - 21 november 2011 20:39

Kan åter igen rida.   Vi får se dock hur lång tid det håller. Hoppas han gör alla skador nu som ung o inget mer sen, önsketänkande kanske. Annars har det inte hänt så speciellt mycket. Tycker hösten har varit väldigt tråkig, dels för att man knappt har kunnat rida och lite allmän höstdeppighet.

Snart dags för julbord me, har ej bestämmt mig än om jag ska gå. Julen har blivit totalt förstörd pga olika omständigheter. Känner inte att man har nån lust att fira jul överhuvudtaget. Vi får se vad det blir.

  

Av Minna - 2 november 2011 09:02

Det verkar gå troll i ridningen. Har ju precis kommit igång med att trava så är han skadad igen. Ska testa o rida idag så får vi se om han är halt av skrapsåret o svullnaden.

I måndags var det Ullared igen. Det blev lite smått o gott. Bosse fick ett till regnfleecetäcke. Skydd att ha i hagen då han har småsår på frambenen konstant. Annars blev det mest rengöringsgrejer o kläder. Jo köpte MSM som jag ska prova, hoppas det funkar. Vore trevligt om svansen kunde bli lite finare.

Har ju även beställt rödbetschips till Bosse som jag vill ska komma nu. De är bra som anti inlammatoriskt mm. Eftersom han har haft såna problem tänkte jag prova med allt. Skulle även vilja ha back on track knäskydd, men de kostar ju en slant och åkte på nu med att köpa glasögon. Kommer nog se omvärlden annorlunda sen, klara och rena färger, skarpa kanter mm.


Nej nu vill jag komma igång o träna ordentligt för är himla sugen på att tävla, får hoppas det lösser si så vi kan starta nått till våren.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards