Livet som ryttare

Alla inlägg under december 2012

Av Minna - 12 december 2012 10:04

meningen med livet egentligen? Har just nu tappat tråden helt o hållet. Vad är det meningen jag ska leva för. Det kan inte vara för Bosse och Sebbans skull bara, det måste finnas nått mer.

Ibland undrar jag om jag gjort en del fel val eller de var de rätt i det ögonblicket? Funderar på ibland att börja om helt på nytt, göra nya saker som man inte hinner med idag. Då måste jag sälja Bosse och hur skulle det gå, finns det nån som vore honom värdig och snäll. Skulle jag då bli jätte deppig för man får för "lite" att göra eller skulle jag orka då och ta tag i mitt liv? Vi får se vad tiden utvisar. Alla helger får nog passera innan man tar till drastiska beslut. Tycker synd om Bosse som får stå emellan ibland när man inte orkar samtidigt som jag älskar hästar och allt med det.

Vad har folk gjort som mått dåligt och tagit sig ur det förrutom samtal och ev medicin. Ja ja det är snart jul och alla är så lyckliga så.....inte för att min familj bryr sig om vad man gör då, så lika bra o jobba hela jävla helgen så slipper man fundera på det ändå. Extra familjen finns ju men blir ju ändå inte det samma.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards