Livet som ryttare

Alla inlägg under februari 2013

Av Minna - 28 februari 2013 19:31

snart. Bara en vecka kvar o det känns som det kommer gå åt håvete. vi har fortfarande inte koll på galoppen än. Att det ska vara så svårt o få honom på tygel i galopp. Måste nog bli mycket starkare i coren och benen förmodligen. Har nu äntligen fått tid till doktorn för koll av järndepån som är så låg.Det kanske blir super om de kan lösa det mysteriet och jag blir pigg igen.

Angående tävlingen har jag inte så stora förväntningar, han har ju aldrig tävlat förr. Vi kanske hoppar staketet det första vi gör. Tror det största bekymmret som kan vålla lite tandagnisslan är flätningen. Han gillar inte alls att bli borstad i manen.

Ja ja det får gå som det går.

Beställt nytt pannband och jag hoppas innerligt att det hinner komma innan tävlingen men fet är nog på håret tyvärr. Blev lite andra färger än det jag hade tänkt från början. Kommer nog att beställa fler då de är så billiga.

  

Av Minna - 10 februari 2013 20:42

  Hittat detta pannband som man kan modifiera som man vill. Kostar inte så mycket heller. Tänk vad snyggt när man tävlar. Hittade detta på paarden bijoux.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards