Livet som ryttare

Alla inlägg under april 2017

Av Minna - 30 april 2017 18:15

Idag fick jag börja med stallet på morgonen. Madde och jag bokade in en ridtur på morgonen eftersom det ska vara tävlingar där i morgon och de ska harva i em. Madde behövde in i ridhuset så vi gick dit.

Idag fick Bosse gå naken för första gången i år. Hur skönt som helst för honom.

 

Står o mumsar på hö i godan ro. Kanske kan tappa  lite mer päls nu.

På eftermiddan kom familja hem på liute kalas. Fyllde ju år i fredags så nått skulle man väl bjuda på.

 

  

Av Minna - 29 april 2017 18:00

Treledig i helgen. Det är riktigt behövligt. Idag har jag varit runt hela stan på ärenden. Att man ska göra allt på en gång.. Köpte i allafall ett nytt soffbord. Monterade ihop det och lyfte ut det ur kartongen och då såg det ut så här.

 

Bara att packa ihop och åka tillbaka. Blev väl bra tillslut.

Bosse och jag tog oss en tur till ridhuset. Han var faktiskt riktigt duktig idag. Galopperade en del utan avbrott. Kanske jag som orkar driva mer nu men ändå. Tyvär så var det nästan full storm när jag skulle rida, hade först planerat att rida på utebanan. Snart så.

  

Av Minna - 21 april 2017 19:15

Nu har vi åter kommit igång med ridningen denna vecka. Efter en helvetes influensa eller vad  det var så är vi nu igång. Har legat jätte dålig föraa veckan med feber och hosta.  Har nu börjat räta till sig igen. Idag tog vi oss till ridhuset eftersom det var halvstorm och det såg ut att hota med regn. Bosse tycker det är väldigt jobbigt just nu, han har nog samma kondis som jag...orkar inte mycket. Vi får väl bygga upp den med tiden.

Skulle behöva ut på hoppbanan och galoppera runt men vädret har inte medverkat vid det tyvär.

 

Tre ledig denna helg och ska bli hur skönt som helst. Skulle behöva städa här hemma men får se om lusten faller på.

  

Av Minna - 3 april 2017 19:30

En tur till ridhuset blev det idag. Bosse visade klart och tydligt vad han tyckte om det.

 

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2017 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards