Livet som ryttare

Direktlänk till inlägg 29 september 2017

Fredag!

Av Minna - 29 september 2017 20:00

Ledig fredag, hur skönt är inte det. Har fått tag på en ny hovis nu. Pär hade inte tid så ringde till Jävergård. Han skulle hjälpa mig men kunde inte förrän nästa söndag. Han håller på att flytta tillbaka till Kristinehamn i detta nu.

Inget att göra nått åt men tråkigt att Bosse blir stående bara. Kan ju inte ta vilken hovslagare som helst på grund av ringskorna så urvalet blir lite mindre.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Minna - 15 november 2017 16:00

Idag klockan 06.20 lastade vi på Bosse och åkte till Husaby hästklinik. Allt gick bra dit och Bosse fick en stor guldstjärna i hur han betedde sig. Han kan bara han vill. Såringa fram och tillbaka på gången i de olika böjningarna. Han var fortfaran...

Av Minna - 13 november 2017 18:23

Uj nu var det ett tag sedan jag skrev nått. Här händer det inte så mycket. Karin var ju ute igen och skulle göra om böjprovet. Tyvär så var det lite sämre resultat nu. Från 1-1½ grad till 2½ grad. Så nu blir det hältutredning. På onsdag morgon kloc...

Av Minna - 28 september 2017 21:45

Förstår mig inte på hovslagare alltså. Skickde ett mess igår och frågade om han tänkte sko eller om jag ska kontakta någon annan. Fick ett svar i allafall. Han frågade om det passade som idag. Skrev tillbaka att han får ta honom själv eller komma lit...

Av Minna - 24 september 2017 21:45

Det har varit dressyrtävlingar i helgen. Ponny på lördagen och häst söndag. Lördagen spenderade jag tiden med att:   Hade inget ljud till att börja med men löste sig sen.   Söndagen satt jag i sekretariatet hela dagen. De yngre förmågorna bö...

Av Minna - 22 september 2017 18:45


Efter alla inbrott som varit sista tiden har även vi kollat över dörrar och lås. C håller även på med att fixa plan som vi ska ställa våra transporter på så då står våra lite vars stans nu. Den som önskar sno min får kämpa lite.      ...

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2017 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards