Livet som ryttare

Alla inlägg under mars 2011

Av Minna - 31 mars 2011 20:37

Nu ligger de på härdning av limmet. Nästan alla klara utom Chicagos, vars bokstäver inte fanns. Hoppas de kommer snart. Får se om de duger åt flickorna.

 

  

Av Minna - 30 mars 2011 19:11

Madde o jag har haft några dafars shoppingfrenesi. I lördags var vi till alla hästaffärer o en sväng på Marieberg. Då blev det en ny allroundsadel till Bosse. Vi måste väl börja hoppa snart o då är väl inte dressyrsadeln ultimat. Det blev en riktigt billig en. Det bidde även ett par inne täcken, stigläder o stigbyglar me. Glömde förstårs sadelgjord så därför blev det en tur idag med.

Åkte även in till stan o köpte träbokstäver eftersom alla ville ha boxskyltar som jag gjorde till mina två, så nu ligger planken på tork. Köpte en väldigt charmig kökrulle hållare idag, för söt bara.

 

Kolla in spenarna!!


Bosse går det annars framåt med. Red på hoppbanan idag o fick riktigt bra fart på honom idag. Höll på o rycka tyglarna ur händerna på mig i galoppen bara. Är nöjd ändå för han fattade bara fel galopp en gång idag, det artar sig.

  

Av Minna - 20 mars 2011 09:26

Igår hade vi årsmöte med facket och var på Strike i Örebro. Där bowlade vi och åt en himmelslt god buffe. Mycket kul och uppskattat. På hemvägen började vi planera redan för en framtida räkbåt, vi har åkt några gånger innan och det är så trevligt o gott. Bara sitta o muffla i sig räkor ett par timmar.

  

Mats i  hög koncentration.

  

Har du svårt att hitta rätt klot Virre?


Annars går det väl framåt med pållarna. Bosse tycker jag går sakta men säkert framåt, kan till o med fatta höger galopp i första försöket. Har väldans svårt för höger galopp, vet inte vad det beror på. Nu när jag kommer att gå lite mer normala tider snart kommer vi sätta in en lite högre växel så det händer nått. Är ju sugen på att börja tävla så smått inom en inte allt för lång tid.

  

Av Minna - 15 mars 2011 20:30

Det var ett tag sen nu det blev uppdaterat. Har väl inte hänt så förfärligt mycket då jag gått på "gubbkurs" i två veckor och dagarna blev långa.

Har i allafall invigt Bosses nya bling-bling pannband som var sååå billigt, hmm. Vad gör man inte för dom?

 

Har även gjort boxskyltar till dom. Tog träbokstäver som jag limmat på en målad planka, tycker att de blev riktigt bra.

   

   

Av Minna - 4 mars 2011 19:29

Det är inge kul o skriva här när jag inte kan få in några kort. Är det nån som är bra på teknik så man kan installera kameran? Jag lyckas tydligen inte.

Idag har pojkarna rymt från hagen. Hela tråden var bort sprängd. Bara duktiga Lilleman stog kvar i hagen o väntade så fint, duktig pålle.

Nu är i allafall första veckan gjord på gubbkursen så en vecka kvar. Är inte van att sitta still o lyssna hela dagarna så man blir himla trött på kvällarna, men kul är det.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards