Livet som ryttare

Alla inlägg under juli 2012

Av Minna - 10 juli 2012 13:13

tid har det gått sen sist här. Har väl inte haft nått o skriva om så därav dålig uppdatering.

Ridningen har väl börjat lossna mer nu. Började rida lektion för Ola och det var nyttigt. Synd bara att han har semester nu men vi kommer igång sen igen. Bosse var så himla stark och stel i vänster sida så jag inte åt honom utan fick bara kramp i armen. Fick dock höra då att jag kan vara mycket tuffare i ridningen än vad jag varit. Har varit lite rädd för att göra fel, har ju aldrig hållt på med unghäst förrut. Nu är det galoppen som vi måste jobba på, orkar inte hålla ihop honom för fem öre där. Men det kommer väl får jag hoppas. Har tagit tid för mig med att få upp en någorlunda muskelstyrka igen efter skadorna.

Äntligen har Bosse fått sin nya boxdörr med, behöver inte vara rädd att den ska rasa ihop längre.

Kära bror och hans flickvän var snälla nog och hjälte till, så tack för det.


Hittade ett fint kort på Bosses pappa,(Oklund)

 

Han var allt bra fin. Synd han inte kunde leva så länge.


Annars har allt rullat på i en ganska tung vår med många tankar om allt. Ibland svårt att förstå sig på människor, hur de tänker och tycker. Det är kanske mig det är fel på som inte tycks kunna förstå folk. Jaja hur som så har man alltid ändan bak.

Jo föresten har beställt ett nytt träns till Bosse. Hoppas han kommer trivas med det för det ska vara anatomiskt rätt och dyrt med för den delen.

 

Denna fast svart. Bara det inte är för litet bara.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards