Livet som ryttare

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Minna - 12 oktober 2010 21:05

Veterinär ute te Lilleman idag. Har ev en fraktur på en tand i nederkäke, en tand är av. Har ev tandtumörer. Några av de bakre tänderna börjar bli lite lösa. Ska vidare te Atg kliniken för röntgen ose om de kan dra ut dom eller vad de kan göra. Han är ju bara 28 år o tycker han kan få nått år till i allafall.

Men men det är väl livets gång, får vara glad att han varit frisk så här länge.

Nästa vecka kommer en annan vet och tittar till Bosses tänder, hoppas de är i bättre kondition. Borde de ju vara då han är 25 år yngre.


Åh vad jag längtar tills vi ska åka te Ullared, Bosse behöver så mycket grejer att jag är rädd för att det blir en riktigt dyr resa. Blir ju trots allt billigare än om man skulle handla allt här hemma.

Behöver täcken, lädergrimma kanske nått träns till. Kan nog vara bra o investera i nått bett till me för att ha lite o byta me. Ridbyxor, tröjor mm te mig me. Handla häst saker är nog det roligaste som finns.


Adios!!  Minna

Av Minna - 12 oktober 2010 13:48

   Världens goaste kisse!!!   

Håll tummarna för Lilleman idag. Veterinären kommer och ska titta på hans tänder, hoppas att det är det som stör hans ätande o inte njurar eller levern.

Vare sjukskriven halva dan igår o idag, som tur ä så går febern bort relativt fort på mig bara man får vila ett par dar, värsta är att jag blir så fruktansvärt rastlös.


Adios! Minna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards