Livet som ryttare

Alla inlägg den 24 april 2014

Av Minna - 24 april 2014 17:27

Idag var det hovslagare hela dagen. De började vid nio med Willia. Jag åkte ut till tio och mockade, gjorde mat mm innan det var våran tur. Chicago hade stannat inne som sällskap så han fick turen efter Willia.

När det var Bosses tur fick även Nero följa med in. De körde simultant.

Bosse verkades och skoddes fram av Daniel medan Angelika tog av skorna på Nero. Sedan bytte de plats och Daniel verkade Nero och skodde medans Angelika fixade raspning och sömfix på Bosse.

Så det gick väldigt fort idag eller ska väl inte ta i för jag var inte hemma förrän halvtvå igen.

Men Bosse och Nero var nöjda som fick stå inne mitt emot varann....Knoll o Tott.

  Bosse ser inte allt för road ut. Nästan somnade under tiden. Han hjälper inte till i onödan inte.


Fixade under tiden en torkställning ute för täcken som tvättats. De torkar fortare när de hänger ute och då kanske man kan bli av med lite hår på samma gång. Blev inte världens snyggaste men fyller sin funktion.


Fick mess om jag ville vara med på tömkörningen på lördag. Det blir super det.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards