Livet som ryttare

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Minna - 15 juni 2014 21:51

Fullt upp idag. Åkte till stallet på förmiddagen för mockning och mat. Alla burkar och höpåsar för veckan skulle göras. Åkte direkt till brorsan för att låna sticksågen en sväng. Tillbaka till stallet för att såga upp en skiva som jag ska ha i sängen. Måste prova att sova hårt igen så får vi se om jag blir mer rörlig på mornarna igen.


Hem ett par timmar. Göra matlådor för ett par dagar. Först såga till denna skiva som jag missade att den var halvmeter för lång. Sågspån i hela sängen efetr det....Dammsuga då då.

Tillbaka till stallet igen för insläpp av hästar. Innan det tänkte jag såga upp Maddes skiva till Loffes box. Gick bra halvvägs till bladet gick av. Bara plocka fram fogsvansen och såga för hand.

Började idag med en evighetesgöra..

 

Rensning av hage. Tror jag aldrig har rensat en hage förr. Men skadet fortsätta vara grus är det ett nödvändigt ont.

Till kvällen åkte jag tillbaka till brorsan med sågen och blev samtidigt bjudet på middag. Gott!!

Inte ofta man får sätta sig ner och äta god mat utan att själv stått o slavat innan.

Efterrätts förberedelser...

 

Hoppas ridbyxorna från Tyra's kommer i morgon, har bara hört bra om dom och är så sugen på att prova dom.

  


Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards