Livet som ryttare

Alla inlägg den 25 juli 2014

Av Minna - 25 juli 2014 19:34

Idag blev det shopping på hög nivå. Började dagen i stan på Kappahl. Hade extra 25% rabatt på valfri klädesplagg. Hittade jeans och en top för 212 kronor tillsammans, rätt bra det. Vidare till glasbutiken för inköp till lördags nöjet med arbetskamraterna.


Åkte sen till djur och natur för månadens mat till Bosse. Blir några säckar. Köpte med ett transportgrimskaft med.

Vidare för inköp av spån till Bosse. Om han bara visste hur mycket man får släpa på för att han ska vara nöjd.

Åkte även förbi grodden och hittade reabenlindor för 85 kronor. Allt annat var bra urplockat. Där träffade jag Frida H som sommarjobbade i värmen.


Vid två skulle jag befinna mig på värmlandsvagnen. Nu äntligen har jag köpt en transport. Det blev en Christ coral 2012 årsmodell. Den är 240 cm hög invändigt så den borde han få plats i. Köpte även med en 3/4 bom som de fixade direkt. De var riktigt gulliga som skickade med ett lås gratis, de kostade annars 500 kronor. så det tackade vi och tog emot mer än gärna.   


Det lustiga med transporten är att det är nästan samma färg som bilen. måste nog ha en annan bil framöver men får gå nu.

 

Nu är det lastträning som gäller och att åka bort.


Skulle ju rida ut sa jag igår och hade tänkt det idag med men alltså tycker inte det vore just att släpa ut honom i värmen. 30 grader fortfarande vid sju-åttatiden. Helt sjukt!! Aldrig är man nöjd.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards