Livet som ryttare

Alla inlägg den 13 maj 2015

Av Minna - 13 maj 2015 19:18

Till slut toh vi oss ut en sväng. Jag måste rida direkt när jag kommer ut för annars har jag hittat på en massa ursäkter till att inte göra det. Allt gick väl bra tills vi var nästan hemma igen. Två ponnisar som hoppade och lekte på hoppbanan var spännande. Den ena var mer vild än tam så hoppade av sista biten och gick med mutor så han skulle sköta sig.


Det är typiskt när man väl tar sig ut att det ska inträffa nått eller att man möter nått riktigt spännande. Han blir sällan rädd för nått utan då är det mer att han blir busig. Blir i och för sig mer och mer säker på honom och lydnaden men inte helt än.


Tog fotobevis på att vi var ute.

 

Ridskolan sommarhage.


Har beställt pannband som jag tänkte försöka mig på att göra. Får nu leta efter snygga pärlor som man kan använda. Tänkte att om jag sparar några till mig själv och säljer resten. Vet inte riktigt hur de är konstruerade med fastsättningen så det blir spännande att finurlera ut.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Arkiv

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards