Livet som ryttare

Alla inlägg den 26 juni 2015

Av Minna - 26 juni 2015 23:15

Fick för mig att tvätta transporten idag. Köpte en högtryckstvätt för ett tag sen som jag inte använt tidigare. Vet inte vad jag gjorde för fel för slangen i handtaget ville bara skruva upp sig så det läckte och sprutade som ett såll. Fick mig rejäla duschar stundtals. Skorna var totalt vattenfyllda efter ett tag.

Transporten blev i allafall renare tillslut. En del som sitter kvar i taket men det får vara nu.

 

Bosse fick en vilodag idag efter allt dressyrarbete denna vecka. Hoppas på att det är rätt ok väder i morgon så vi kan gå ut en stund.

Har pulat med pannbanden idag och snart är alla färdiga. Såg bara att jag måste beställa mer mellandelar, går åt mycket mer än man tror. Sen får vi se om nån vill köpa eller om Bosse kommer ha pannband i överflöd.


Får lite panik att det redan gått två veckor av semestern. Det går så himla fort att man hinner inte med. Brukar inte gå så här fort andra år utan man hinner känner att man är ledig men inte i år inte.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards