Livet som ryttare

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Minna - 3 oktober 2013 19:49

Idag fick Bosse vila då jag började halv elva. Förstår inte att jag är så seg på mornarna nu efter benbrotten. Förr red jag alltid innan jobbet men nu hinner jag knappt i tid. Är så svår startat på mornarna nu. Havit mycket bättre i ryggen så det kanske kan bli ändring på det, den som lever får se.

Har annars varit sjukt seg idag på grund av förkylningen men den går väl över.

En dag till att jobba sen ledig två, känns som man skulle behöva en längre ledighet nu när mörkret och kylan kommer. Skulle behöva en riktig vitamin och motivationsboost. Är inte helt motivationslös men skulle inte vara fel med mer, kanske hoppar på mig när jag är frisk igen.   

Tänk om man vann massor med pengar så man kunde åka på en riktig shoppingtur. Har en del saker jag vill ha till Bosse och mig själv förstårs. Det är väl inte meningen att man ska ha pengar för annars skulle man väl haft det redan, eller. Är det mitt öde? Otur i både spel och kärlek...

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards