Livet som ryttare

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Minna - 10 december 2013 20:25

Usch idag har det inte varit roligt väder, bara regn och rusk. Pållarna kom in tidigt idag på grund av sjukdom hos personalen. Det verkade dock inte gå nån nöd på dom, de gillar inte regn så värst mycket heller.

Det blev en tur i ridhuset idag med. Fick nästan gå och hålla i mig i Bosse så man inte skulle stå på hakan, jädrar vad halt. Mycket skritt och en del trav blev det. Idag galpperade vi lite med. Måste bara ha honom i ett lugnt sinne innan jag gör en galoppfattning. Madde stog brevid och hojtade lite och det blev mycket bättre fattningar då. Han försöker att förekomma mig ibland och fattar före mig, vilket han inte får förstårs.

I morgon får han stå då jag jobbar kvällen.

Måste ner till personalen nån dag med, har tappat sadelkammar nyckeln nånstans i snön. Tror den försvann nere i Husaby för det var där jag såg den sist. Eller som jag tänkte på det i allafall.

Måste komma ihåg och ta lite mer kort på busen, det blir lite tråkiga inlägg utan foton. Idag typiskt nog dog telefonen i stallet, batteriet laddade ur fort idag. Men nån dag när inte demensen slår till kanske man får några kort ändå.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards