Livet som ryttare

Alla inlägg den 17 december 2013

Av Minna - 17 december 2013 20:40

Fick samtal idag från ekobrottsmyndigheten i malmö. De ville hålla förhör med de som köpt häst från Madelen Hanafi. Tydligen har då inte allt gått riktigt rätt till och nu utreds.

Man undrar ändå lite vad som hänt då hon ändå hållit på ett tag. Men googlar man lite blir man inte förvånad. Det verkar som de intervjuar de som betalt in på hennes konto men hur många finns det som kanske gett kontanter istället. Jag har ändå haft tur med det hela då det enda som krånglade var att jag inte fick något köpekontrakt. Lät som en del inte fått med pass och så.

Fick även faxa in kopia på veterinär besiktningspapper, verkade som en del hästar inte varit friska. De ville veta vem som var veterinär vid besiktning samt vilken transportfirma jag hade använt mm. Allt från hur vi tog första kontakt till om vi träffats, hur jag fick kontonummret och vem gjorde vad. Inte lätt att komma ihåg allt efter 3 år, med namn o så. Får se om man får se något reultat av det hela.


Har du haft med henne att göra kanske de vill komma i kontakt med dig med.

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards