Livet som ryttare

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Minna - 10 mars 2013 15:32

blir jag när man får känslan av att inte kunna rida. Tycker alla andra kan rida Bosse bättre än mig just nu. Förstår inte att det ska va så jäkla svårt.   Tävlade idag som sagt och det gick väl ok för att vara första gången för honom. Han tyckte det var lite läskigt först att gå in bakvägen. Blev lite spänd inne först av staket och andra saker men inte så illa som jag trodde det kunde bli. Blev fel galopp i ena varvet så fick börja om där.    Fick urusla poäng men kom inte sist ändå. Hade fem bakom mig i allafall, men tycker nog det är katastrof dåligt ändå.

Får se hur jag gör vid tävlingen i april, fortsätter det så här dåligt är det ingen ide ens att försöka. Det gick bra för några andra som M som kom tvåa i samma klass.    Så för stallet skull var det ju bra.

Usch vad jag gnäller men et kändes bättre innan. Måste få ordning på den där jävla galoppen bara så kanse det blir bättre, men det känns som jag aldrig ska lyckas med det.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards