Livet som ryttare

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Minna - 18 mars 2013 09:10

ska jag börja mitt nya liv. Ha ha säger jag varje dag men nån dag kanske det funkar. Måste tänka mer på hälsan och så än vad man gjort tidigare. då kanske man mår bättre både psykiskt och fysiskt. får idag provsavren av läkaren. Hon tog nio rör med blod för att kolla hela blodsystemet. Hoppas de kommer till rätta med det låga järndepån nu. De skulle även kolla upp laktos och gluten med. Tror jag har laktosintolerans men tror inte det är gluten, vi får se eller vad domen lyder.

Annars ska jag nog försöka städa lite här om Madde ev kommer på fika.

ska ju även lämna av 4 schabrak som jag sålt. Visserligen bara för 20 kronor styck men de ligger bara och skräpar. Har svårt att hitta några som passar till sadeln, den har så långa kåpor och så fort man tvättat de lite billigare har de blivit för korta. Lite extra pengar blir det ju ändå. Får nog gå till en morotssäck åt Bosse.

Funderar på hur jag ska göra med tävlingen här hemma i april som valåsen anordnar. Får se hur många anmälda när jag får lön. Måste lösa licensen med.

Vet inte om jag ska utsätta mig för besvikelsse igen eller hur jag ska göra. Blir tokig när jag inte kan få nån ordning på galoppen. Han springer bara på som en sjumeter lång flodhäst. Är det så att jag är för svag i benen eller kan jag bara inte rida tillräckligt bra. frustrerande när man ser de andra som är lika gamla går som klockor.

Bosse fick vila igår om han var öm i sina tänder efter han försökt glufsa i sig aktiveringsbollen. Tror det bara är han som kan lyckas med något dylikt. Har aldrig varit med om en så pillig häst, inget får vara i fred. Skulle till och med hjälpa till med skruvdragaren när jag skruvade upp krubban, inge rädd för sånt.


Nej nu får jag ta tag i dagen!!

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards