Livet som ryttare

Alla inlägg den 2 december 2014

Av Minna - 2 december 2014 19:01

Bosse fick arbeta med lite bommar idag. Han var så rolig när jag skrittade fram på långa tyglar. Gick självmant över bommarna och vände sen och gick över igen. Höll på så ett bra tag, han visste vad han skulle göra.

Vi jobbade med dom i både skritt och trav. <i traven fick jag hålla mig i manen lite för att inte gunga av. Men det gick faktiskt riktigt bra så det ska vi fortsätta med. Han behöver få igång sina bakben mer och vad jag förstått så är bommar en bra övning.


Det fick bli en miffobild idag.

 

Lika fina båda två!!


Har varit och bytt till vinterskor på kärran. Tror killarna blev lite imponerad då jag lyckades backa och vända hela ekipaget på väldigt begränsad yta. Fick tummen upp av dom i allafall.   


Skulle göra synundersökningen idag med men då är apparaten borta hela dan, får vänta till fredag.

Sadeln tror jag är beställd nu. Det verkade finnas en på lager i England så nu håller jag alla tummar o tår. Har jag tur kommer den till slutet av nästa vecka.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards