Livet som ryttare

Alla inlägg den 13 december 2014

Av Minna - 13 december 2014 19:39

Hoppas alla haft en trevlig lucia dag. Det var show på ridskolan idag med lite smått o gott. Det hade varit en tävling i vem som sålde mest chokladaskar och jag kom tvåa. Ettan (tror det var Birgit) ville inte ha priset så det gick till mig. En gratis lektion för nån av ridfröknarna. Det gällde en lektion på en lektionshäst men jag väljer då Bosse istället. Fick annars ett erbjudande att ta Hubbe, som är en meter hög ungefär!!!


Hade tänkt rida idag men efter showen skulle det vara ponnyridning och jag frös redan då så det får vänta tills i morgon. Är så himla sugen på att prova nya sadeln.


Köpte slobbermash idag som jag tänkte skulle ersätta rödbetorna. Slipper då beställa och hämta ut paket, får väl se om det duger. Ska bara ha lite koll så han inte lägger på sig mer av det, det räcker nu. Lilla tjocksmocken.


Skönt med ledighet i två dagr för herre gud vad rörigt det varit på jobbet. Igår fick jag äta frukosten på stående fot och sen höll det på så nu vill jag ha en lugnare vecka.

  


Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards