Livet som ryttare

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Minna - 5 maj 2014 16:55

Varje gång jag ser denna bild blir jag påmind om min storpudel jag hade. Fram till 2 ärs ålder såg mitt hus ut så här nästan varje dag. Kansek inte lika illa men nära på. Har nästan fått bryta mig in för han hade tuggat på golvmattan  så det gick inte att få upp ytterdörren. Alltid var det nått...

 

  

Av Minna - 5 maj 2014 16:45

Nu är den roliga undersökningen gjord. Han hittade inga fel men tog lite biopsiprover. Jag ville inte ha varken smärtstillande eller lugnande innan. Allt frid och fröjd tills han kom kanske halvvägs. Mina tarmar var tydligen lite extra krokiga så satan i gatan vad det gjorde ont. Andades i lustgasen förtvivlat och kände att nu svimmar jag men det var bara att hålla ut ett par minuter till. Så går det när man är envis. Man får tåla lite smärta...

Fick en riktigt snygg utstyrsel på mig. Ett par byxor där inte sömmen var ihopsydd bak. Nya modet kanske.

 

Fick ett par riktigt snygga strumpor med.


Var till stallet innan och gjorde färdigt allt. När jag gav gossarna höt såg jag att Bosse hade gjort sig riktigt fin med idag. Tillbaka till den gråa nyansen....

Har nu ätit efter ett dygns fastande så ska nu lägga mig i soffan resten av kvällen.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards