Livet som ryttare

Alla inlägg den 14 november 2015

Av Minna - 14 november 2015 23:15

Jobbade till fem och sen hem för att svida om snabbt. Vi skulle ut med stallet till Redbrick för lite mat. Jag valde lavastekt vegetariskt med sötpotatispommes. Det var helt ok men inte gratis direkt. Nu unnar man sig ju inte det så ofta så ibland får man bjuda till.

Bosse fick vila idag och igår. Orkade inte vänta till efter sex igår för att kunna rida så det fick bli två dagars vila. I morgon har jag tagit en semesterdag och det ska bli skönt. Slipoper stressa då vi har styrelsemöte halv fem med.

Vi får se hur det blir med ridningen till veckan om de börjar byta underlag på tisdag. får i värsta fall betala in en gångs till gamla ridhuset.

Måste ta mig en funderare på hur jag ska lösa det här med Bosses utbildning. För händer det inte nått snart så tror jag att jag tappar sugen helt och hållet och slutar helt. Han kan inte gå och harva som vi gör nu. Suck att det alltid ska vara nått....

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Arkiv

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards