Livet som ryttare

Alla inlägg den 17 november 2015

Av Minna - 17 november 2015 21:45

Ledig dag och passade då på att ta en tur till Örebro. Hööks hade 30% på en del grejer. Där hittade jag ett par ridstövlar till för 1400 som var nedsatta. Mina vardags håller nog inte så länge till tror jag. Köte även ett par JH ridbyxor som var nedsatta. Har ju så svårt att hitta ridbyxor som sitter någorlunda bra. Alla är så himla korta så de dras neråt hela tiden. Förstår bara inte varför storlekarna har blivit mindre. Har alltid haft 38-40 förr men fått gå över till 42 i ridbyxor, för inte har jag gått upp i vikt.

Bosse fick även ett par nya skydd med. Hittade även ett dressyrspö som inte är så förfärligt långt så det fick följa med hem.

 

Alltid kul med lite nytt.

Passade även på att hoppa in på Marieberg. Där sprang jag på Rosie av alla människor. Vi tog en snabb kaffe på nästan stående fot. Hon hade varit till tandläkaren och var bedlvad så det gick fort.

Hoppade in i skoaffären för att se om de hade svarta arbetsskor. Hittade i allafall två par som jag kan ha på jobbet. Får se om jag tar det ena privat.

 

När jag skulle hem råkade jag visst gå ut i fel dörr och hamnade bakom hela Marieberg. Snurrade runt där på parkeringen och undrade var jag var. Fick gå in igen och göra om/rätt.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Arkiv

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards