Livet som ryttare

Alla inlägg den 14 mars 2015

Av Minna - 14 mars 2015 19:42

fick Bosse sig en rejäl uteritt. Lovisa tog en tur runt masten och det hade gått bra förutom vid ett tillfälle då det kom en cross gasabde förbi. Då hade han hoppat till så det var inte så farligt. Duktig kille. I morgon kommer hon och rider igen, snart så kanske jag vågar mig iväg med.

 

Bosse nöjd efter turen i solen.

Jag passade på att röja lite uppe vid höloftet. Sopade ihop en massa bös och damm. Det blir en del skräp när man väl börjar rota i det, men välbehövligt när man sen ska fylla på igen.


I morgon ska jag hämta två badkar till. Får se vem som tar det andra. Emma ville i allafall ha det ena. Det är alltid bra ändå att ha dessa liggande om ingen annan vill ha det. Likabra att passa på när det finns gratis badkar, ibland har det varit omöjligt att få tag på.


Längtar till nästa vecka då jag bara jobbar måndag och tisdag, sen fem ledig. Hur skönt som helst. Visserligen tävlingar på söndag så jobb heldag då men roligare än att bidra till staten.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards