Livet som ryttare

Alla inlägg den 15 mars 2015

Av Minna - 15 mars 2015 18:42

Idag tror jag det har varit en väldigt produktiv dag. Har städat hela lägenheten, vilket behövdes. Har sålt min skivspelare på nätet, så nu får nån annan roa sig med den ett tag.

Åkte till stallet vid två och hakade på transporten direkt och for iväg o hämtade två badkar till. Eftersom Lovisa tog en uteritt på Bosse idag med så passade jag på att tvätta tre maskiner i stallet. Skönt att få undan vintertäckena nu. Slängde ut allt böshö som jag samlade ihop igår. Så det är bara att fylla på sen när det är dags.


Bosse hade träffat på en travare idag. Lovisa sa att han vände ett par gånger men sen gått förbi när de stpg stilla. Tur inte det var jag som satt på då. Hade nog gjort saken mycket värre. Duktig kille i allafall. Snart så är det min tur att rida ut....hoppas jag. Konstigt att man alltid hittar en massa ursäkter när man bestämt för det. Känner mig säker innan men när det väl är dags blir det nått helt annat.


Jobb nu i två dagar sen fem ledig!! Tjohooo!!!

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards