Livet som ryttare

Alla inlägg den 26 november 2016

Av Minna - 26 november 2016 17:00

Vi ska ju till Dömle torsdag och fredag med jobbet och tänkte ha nått fint på mig på julbordet. Ut på stan och letade efter en klänning. Men herregud vad är det för fel? Den ena konstigare än den andra. Stora stickade tält eller en massa spets och trams. Hittade ett par svarta byxor och en halvglittrig top så det fick duga. Ville ha nått över armarna för annars fryser jag och hittade en "kofta" på ica av alla ställen. En längre och tunnare sort. Blir nog bra.

Det roliga jag såg på stan är att det har tydligen blivit modernt med bodys igen. Det hade man på 80 talet och nu i antågande igen. Hittade en som jag för mitt liv inte kan förstå hur man kan ha på sig. En massa glitterstenar mellan benen.....

 

Det kan inte vara värst skönt!

Bosse och jag gick med Charlotte och Ida ner till ridhuset en sväng. Det är en bra bit kvar innan vi är där vi slutade i våras. Har inte galopperat än. Vill att han ska gå mer i form innan vi börjar med det. Men det kommer väl.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards