Livet som ryttare

Alla inlägg den 1 mars 2016

Av Minna - 1 mars 2016 18:15

Nu har vi ändå gått in i en vårmånad så nu kan väl värmen komma. Nej men snö och drivis in i det sista. Jag är inte bitter inte.

Bosse fick sig en tur idag efter några dagars vila. Inget planerat men det har kommit annat emellan senaste dagarna. Vi gick till ridhuset ifall han skulle vara pigg. Fick ge upp efter tjugo minuter. Det var för många ekipage som var där och en del som ska rida programvägar mm. Alltså det gick inte att konsentrera sig för fem öre. Fick tvärstanna stundtals.


Madde och jag har sagt upp stallplatserna och ska flytta till Lübeck stallet. Vi känner att vi behöver en ny start. Slippa att irritera sig över allt och förhoppningsvis blir det roligt igen för det har det inte varit på hela vintern.

Ev så flyttar jag tidigare om Mejsjös ponny går igenom besiktningen, då blir det första april för min del och Madde en månad senare. 

Nu måste jag bara köpa ny krubba och en massa torv och spån för att fylla upp boxen med. ag fick som tur var den enda boxen med vattenkopp. Blev lite svett först och tänkte hur Bosse skulle klara av att ha vattenhinkar. Han är inte så bra det. Är vattnet slut eller full med för den delen så kastar han med hinkarna.   

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards