Livet som ryttare

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Minna - 1 januari 2014 18:23

kanske. Idag har vi roat oss med lite markbommar och ett minikryss på sockerbitar.

  Dessa små hinder tog oss över..

Får se om man snart blir modig nog och hoppa lite högre igen. Han är ju trots allt inte lika vild i hoppningen som Lilleman var. Hujedanemej där gick det fort i kurvorna.

Undrar bara vad Bosse gör ibland när jag rider. Rätt vad det är tvärnitar han och börjar stampa. Kan det vara sadeln som ligger och klämmer tro. Konstigt nog bara i vänstervarv. Är väldigt stel och oböjlig där nu så kanske beror på det.

Ja ja det löser sig.

  

Av Minna - 1 januari 2014 09:38

Hoppas alla får ett toppen år. Är det nu man ska ge alla löften om allt man inte ska och ska göra? Tror inte det är någon större idé för min del. Det verkar aldrig som det lyckas.

Annars skulle det finnas en hel drös med löften man skulle kunna avge som har med hälsa, ekonomi och motion mm att göra.

Får försöka göra det bästa ändå, ta en dag i taget. Jag önskar bara att det ska bli ett bättre år i allafall.

Vad har hänt undr året då?

* har faktiskt varit frisk i ryggen, någorlunda.

* kämpat ihop med Bosse, till och med hoppat lite och ridit ut.

* tävlat med Bosse två gånger. Katastrofala resultat.

* Bosse röntgad i Husaby och var friskare i benet än vad veterinären trodde han skulle vara. Skönt.

* jobbat, jobbat

Usch måste varit ett händelselöst år då jag inte kan komma på så mycket. Ja ja där kan jag kanske förbättra mig.


Nu tar vi nya tag och gör oss ett bättre 2014. Kämpa, kämpa.


  Bosse vanliga sysselsättning....stöka ner.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards