Livet som ryttare

Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Minna - 25 januari 2014 18:55

Tycker inte jag gjort ett dugg idag.  Började morgonen med frukostfodring åt de hungriga pållarna. Under tiden de åt bytte jag täckena så det bara var att släppa ut när de ätit upp. Under tiden försökte jag mig på att byta halvljuslampan på bilen. Blir tokig då jag inte hittade var de där spärrarna satt. Får väl titta igen nån dag. Får åka enögd så länge. När väl hästarna kommit ut mockade jag och gjorde färdigt maten. Rensade även uppe på höskullen från gammalt hö och plast. I morgon kommer det en ny leverans, tur det för nu är det helslut på maten. Annars får de banta.

  Bäbis var lite avis idag när Bosse fick sin mat.

Åkte tillbaka under en och tömkörde. Gick faktiskt över förväntan. Bosse sökte sig neråt helt självmant idag. Kanske lite för mycket stundtals. Vi försökte oss på o lära oss förflyttningar sidvärtes. Det gick i några steg, vet ju inte riktigt hur man gör så vi tragglar på.

I morgon ska han äntligen få sig en uteritt med Lisa och Christin som sällis. Blir super det. Så när Bosse fick sin slickburk passade jag på och satte i ett par brodd till i fram. Hade inte fler så hoppas han klarar sig med bara två bak.

Annars har jag nog bara latat mig hela dan, fast betala räkningar tar på krafterna....

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards