Livet som ryttare

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Minna - 21 januari 2014 20:14

Det har varit en del skriverier angående dessa. Ska man använda dom eller inte. Idag fick det i allafall bli dom under ridningen. Bosse blir faktist mjukare och jobbar mer när jag har haft dom. Behöver inte ens ha dom inspända utan kan hänga lite löst. Galoppen gick över förväntan idag med dom. Jag orkar inte hålla ihop honom utan tyvär. Vill inte använda dom för mycket utan kunna rida ändå.

Blir lite frustrerad av att det känns som vi inte kommer någon vart. Det händer liksom inget. Är det jag som rider för mesigt eller är det kunskaperna som är helt åt håvete? Kanske båda delarna.   

Man tappar liksom sugen ibland när det står still. Blir inte bättre av att jag ständigt har dåligt samvete över att han inte kommer ut på några turer. Stackars häst som fått mig som ägare, största fegisen ever...Får se om Martina kan ta ut honom nån dag i allafall. Hoppas L kanske blir ridsugen med.   


Bosse fick på sig en tjockare pyjamas idag. Det börjar bli lite väl kallt nu och det skulle visst bli ännu kallare. vill ha vår,sol och värme nu.

Kom en jätte spindel krypande i stallet. Han måste vara totalförvirrad i kylan. Han var nog ett par cm stor, hua vad äckliga de är.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards