Livet som ryttare

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Minna - 9 februari 2014 19:34

Usch blir så trött på mig själv att man ska vara så feg. Hade planen att hoppa lite idag. När vi väl kommer till ridhuset så är han så pigg och tittig. Dels tror jag markbommarna var lite för tighta för Bosse. Passade Nro bättre.

Får ta lite när jag är själv och inte har några andra störningsmoment. Då kan jag köra i mitt tempo.

  Allt klart för övning.

Red då ett dressyrpass istället. Måste säga att när jag får sitta själv och inte har andra i kring mig så går han riktigt bra nu. Idag gick han på tygeln i galopp i båda varven.

Ska rida för Katarina Jivemo den 22/2. Hoppas vi får mer hjälp där. Skulle verkligen behöva rida mer för instruktör, bara kämpa på när inte alltid ekonomin räcker till.



Bosse har börjat tugga mer på bettet nu även om det kunde vara bättre så är det en framgång.

  Lite läppstift hade han idag. Hann torka lite så det var mer först.  I morgon jobbar jag kväll så får se om jag orkar upp i tid för att hitta på något annars får han vila.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards