Livet som ryttare

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Minna - 28 februari 2014 20:01

Att det ska vara så svårt o få till galoppen i höger varv. Han missförstår mig hela tiden och bara travar iväg. Vet inte riktigy vad jag gör. Antagligen sitter jag fel när jag tänker på att jag ska sitta rätt. Kan tydligen inte ha för mycket i huvudet samtidigt.


Annars gick han faktiskt riktigt bra idag med. Vi kunde faktist till och med göra några travsteg i öppna. Mycket har släppt och det går framåt. Försöker nu rida utan spö ett tag. Han har tidigare stannat när det blivit jobbigt utan spö så nu måste vi komma till det stadiet att det ska gå utan. Han måste kunna det i och med tävlingarna som kommer. Förstår inte att han har sån respekt för spöt, för man behöver aldrig använda det.


Anmälde mig till Katarina Jivemo igen nästa helg. Bra med en genomkörare och tips infär tävlingarna.

Hoppas Malin hittar ett par längre tyglar åt mig nere i Göteborg. Hade varit sjukt kul o åka ner för shopping. Måste ta mig dit nästa år.


Hörde på tv:n idag att på Stockholm international horseshow ska de ha fälttävlan med inomhus. Undrar hur de ska få till det? Kanske satsa på o åka dit med, har aldrig varit på den showen.

  Fortfarande förundrad över detta. Lerig så stor han är varje dag.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards