Livet som ryttare

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Minna - 9 mars 2014 20:36

Idag tror jag jag hade energi för 5. På förmiddan hann jag göra hur mycket som helst. Sånt som man egentligen inte har luxt till, som rensa duschavlopp.


Åkte till stallet på em och mockade samt maten. När pållarna var inne var det dags att ta itu med leran igen. Bosse hade tuggat av sig halva bandaget i natt och när han kom in från hagen satt det runt karleden bara. Han hade även jobbat hårt på att få av sig ena bootsen och benskyddet.

Gick ut och letade reda på dessa men skyddet hade han spräckt totalt så bara kasta.


Nu får han gå ut utan bandage, för det är ingen ide att krångla med det om han ändå tar av det. Får se till att det blir rent ändå. Smörjer på med socatil så hoppas det skyddar lite.


Hade kvällsfodringen med så varit där precis och gett dom kvällsmaten.

 

Bosse mumsar på kvällsmaten. Heybaren har visat sig vara super då vi sparat massor av spån.

 

Måste inspektera vad jag håller på med!!!


Jobbar en dag och sen ledig en igen. Gött det!!

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards