Livet som ryttare

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Minna - 11 mars 2014 18:47

Var till stallet i morse och satte på skydden som vanligt. Hade även bokat tvättstugan så kunde tvätta vintertäckena han haft.

Efter alla vanliga sysslor så fick grabbarna bus sitt hö till deras belåtenhet.


Åkte tillbaka på eftermiddan för att ta reda på den eventuella leran som nån kastat på honom idag. Tur som så var det faktiskt riktigt lugnt på den fronten.

Passade på att roa mig med detta under em:

  Alla lädersaker fick sitt. En del var så torra så tog till oljan på dessa. Klantigt nog så välte jag flaska på golvet. Malin och Madde fick då sina stövlar inoljade. Synd att torka upp det utan at använda.


Hade även täckesinventering. Hittade två vintertäcken som han kunde ha. Ett var faktiskt ett helt oanvänt som jag köpt sen jag vet inte när. Har ju köpt ett nytt i år så det funkar med.


Bokade in en resa tll Ullared på måndag för att fylla på förrådet med skydd och ev några täcke. Bosse förbrukar skydd på löpande band ute i hagen. Hittar jag några riktigt billiga får det bli några stycken.Har påbörjat en lista på saker jag ska titta efer bland annat en fleecepyjamas till Bosse, om det finns så stora storlekar. Bra att ha vid badning och när han är blöt.Lite trist att åka själv men ville komma iväg innan de tar bort vintersakerna.

Ja ja blir säkert dyrt som vanligt. Bortskämd gosse den där....

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards