Livet som ryttare

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Minna - 2 februari 2015 20:30

har det kommit. Lite väl sent för min del. Har varit ledig idag men det blev några timmars övertid igår kväll igen. Sitta på akuten några timmar går väl an.

Bosse var riktigt fin idag. Började med väldigt stel nacke ställd åt höger men lossnade tillslut.  På söndag får han komma ut en sväng med Lovisa så det blir bra. Jobbar då så det passar utmärkt.

Nästa vecka är det dags för tandläkaren för Bosses del. Undrar om han är vass i munnen eftersom han nu varit så motsträvig i vänstersidan. Blir bra med en koll.


Blev bekymmrad ikväll när jag kom hem för Sebban kom inte och mötte mig som han brukar. Han pyssla med en hel del innan jag vågade kolla var han höll hus. Han börjar ju bli till åren och har sina nysningar med snorklumpar eller vad det är. Han får ju även som hundars baklänges hicka ibland, det undrar jag vad det är. Känns som han är tröttare än normalt men har sett pigg ut för övrigt så vet inte om det är nått fel på honom. Han äter och går på toan som vanligt fortfarande ändå. Får ha koll på lille gubben. 

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards