Livet som ryttare

Alla inlägg den 26 februari 2015

Av Minna - 26 februari 2015 19:44

Nu äntligen så är körkortet klart. BE-kort så nu kör jag lagligt. Skönt att inte ha det hängades över sig mer. Allt gick bra men backningen kunde gått bättre. 

Kan inte påstå att det var den mest sympatiske provare. Inte dum eller elak men lite spydiga kommentarer ibland. -Jag sa ju det....emellanåt så himla trevlig. Ja ja ska inte klaga då det gick vägen.


Fick lite panik i morse då jag kom på att Ola o Therre skulle låna transporten idag. Den var ju full i hö. Sa till Madde att hon kunde plocka ur transporten efter hand men fick panik tömma i morse. Madde får ta det höt för det dög inte till herrn. Vet inte vad som gör att alla mina djur blir så extremt kräsna med maten.


Hoppas få på ett par skor på Bosse i morgonbitti. Nu behöver vi komma igång igen. Var hos naprapaten igår och fy vad onte det gjorde vid ett par tillfällen. Hon bara ta ett djupt andetag.....

Har haft mer ont idag men tydligen vanligt.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards