Livet som ryttare

Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Minna - 19 februari 2015 18:40

Idag blev det en lång dag i stallet. Började på morgonen med påsättning av skydd på pållarna. Fixade alla höpåsar och burkar för veckan. När de kommit ut så satte jag upp köldridån. Måste hitta en lösning längst upp eftersom det inte gick att få upp den längre. Får finerlura på det.   


Åkte tillbaka på eftermiddan för lite backningsövning. Gick inge vidare då jag tror det blev för trångt eftersom det inte är plogat hela biten. Får åka upp till nobel eller nått för att träna.

Bosse fick stå idag. Hade ont av ryggen efter dagens övningar. Blev lite mer plock istället.


Under kvällen har jag gjort världens enklaste övertid. Skulle åka med en till akuten men när jag kom fram till jobbet sa ambulansen att de inte skulle ta med honom. Så då tjänade jag tre timmar utan att behöva göra ett endaste dugg. Fint det.


Fick en tid till naprapat idag men inte föränns den andra så ringde en annan som kunde ta emot den 25e. Måste komma ihåg att avboka den andra bara. De säger att det ska vara himla bra med naprapat så det återstår att se.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards