Livet som ryttare

Alla inlägg under november 2016

Av Minna - 6 november 2016 18:18

Försökte slingra mig ur detta uppdrag. Hade ingen tur med det. Att sitta som speaker en hel dag i kylan kändes i fötterna till slut. Det som var bra var att man satt så högt upp och såg allt mycket bättre och kunde då se hur man inte ska göra...lättare sagt än gjort. Skönt ändå att det inte tog hela dagen i anspråk så man fick kvällen hemma i varma sköna soffan. Man blir ju ändå lite inspirerad av att köra igång och kanske tävla igen. Om nu Bosse tillåter det.


 

Min vän idag. Gick bättre än förväntat. Fick ju se en del fina ekipage.

  

Av Minna - 5 november 2016 18:45

Hela helgen ledig. Eller i allafall från ordinarie jobb. Tävlingar på ridskolan hela helgen istället. Idag har jag varit domarsekreterare och det var intressant och lärorikt.


Eftersom jag nu kunde rida i dagsljus hade jag tänkt vi skulle göra slag i saken Bosse och jag. Bosse hade andra tankar om det...

 

En tappslo igen. Blir tokig, vi kommer aldtig igång. Nu är det så hårt i backen med så han kan knappt gå utan sko. Bara ringa Andreas till veckan och hoppas på bättre tur.

  


Av Minna - 4 november 2016 18:00

Tänkte Bosse skulle få ett lite tjockare innetäcke nu när kylan slagit till. Förstår inte varför vi har sådana problem med passformen på saker!!


 

Saknas en del där..  

Tror visserligen att det var extremt korta gjordar  på detta täcke. Behöver nog leta efter andra innetäcken åt honom. Inte alltid lätt med hans storlek.

  

Av Minna - 3 november 2016 18:00

Eller inte. Fick lampan idag men hade missat att det inte var med nån laddare. Så runt hela stan och leta. Finns inte att få tag på nära håll så fick beställa på nätet. Kanske vi får lite ljus nån gång...


 

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards