Livet som ryttare

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Minna - 5 augusti 2014 20:04

Bosse fick lite njutningstid idag. Hade tänkt rida innan men fick sån magkatarr efter maten som Madde och jag åt på Marieberg.

Bosse hade forfarande lite problem med manke och bog, men Pia fick loss det riktigt bra. Han börjar förstå att man kan njuta under tiden och att det är skönt egentligen.

 

Vissa ställen är det extra skönt att få massage på.


Vi ställde upp Bosse sen på gången så att han skulle stå still. Fick använda mig av lite mutor till Nero framför allt.

 

Han fick låna Bosses repknut. Mycket skoj. Han skulle annars hjälpa till att massera hela tiden.


Madde och jag var till Örebro en sväng med. Skulle till Ikea för att köpa de stora plastbackarna. Men nej då de har dom inte utan jag får åka till Karlstad istället. Har nog aldrig handlat så billigt på Ikea förr, hela 50 kronor.

 Hittade i allafall ett par grå benlindor på Hööks. De har alltid varitslut när jag varit där, nu fick jag de sista.

Vi var även till skopunkten och köpte skor. Vi delade på rabatten så då känade vi båda på det. Man fick det andraparet för halva priset. Alltid nått.


Usch börjar nästan få jobbångest. Bara att slita ett år till, inget att göra åt. Är bara så tråkigt med dessa matlådor som ska fixas hela tiden.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards