Livet som ryttare

Alla inlägg den 23 augusti 2014

Av Minna - 23 augusti 2014 18:18

Åh vad skönt med helg. Var helt slut igår kväll efter en jobbvecka. Åkte o hämtade sadeln igår direkt efter jobbet. Det tog sin lilla tid. Eftersom man var tvungen nu att åka genom Kristinehamn så var bara det en omväg. Kom nog i den värst tänkbara tid för några kilometer i Krillehöla så tog det 40 minuter att ta sig igenom.


Kom fram till slut och fick bli lite glad då jag inte behövde betala denna gång. Sånt gillas skarpt!   

Malin ville att jag skulle ta vägen förbi Hööks med. Visst hade jag hunnit dt om inte jag var en totalt förvirrad bonne ute på storstadsvägarna. Tog en avfart för tidigt tror jag och hamnade förstårs i nått brobygge som tog tid. Lyckade vändao kom ut på E18 igen. Då tror jag att jag missat eller nått där jagskulle svägt av. Körde upp vid Marieberg och skulle köra tillbaka. Då mitt dumma nöt åker ut mot sla igen!!! Tar nästa avfart upp o tror att jag kan vända där, nej men då är det mitträcke i 700 mil. Så Malin tyvär hann jag inte in.   


Idag blev det provridning av sadeln äntligen. Tror att en kan gå nu. Skulle egentligen behöva ligga lite längre bak men magen fixar inte det. den skjuter fram sadeln så den ligger kanse inte helt optimalt. Får fråga nån mer som kan.

Försökte att ta ett selfiekort på oss, men Bosse gillar inte att bli plåtad. Kan i o för sig bero på vem han plåtas ihop med.....

 

Tjusigt värre. Mycket smickrande kort. Tror jag ska söka till Top modell.

  


Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards