Livet som ryttare

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Minna - 7 januari 2015 19:34

Har haft väldigt svårt att hålla rätt på vilken dag det är idag. Har tyvär haft torsdag hela dagen, önsketänkabde kanske.

Efter jobbet bar det som vanligt iväg till stallet för de vanliga sysslorna. Bosse hade haft sönder ett benskydd och ena bootsen. Med denna fart så blir jag snart ruinerad. Borde gå att sy på kardborre på skydden så det löser sig nog.


Bosse hade sån fart i ridningen idag så det var bra. Han känns fortfarande väldigt fin, inte så fast i vänster som han var innan vilan. Kunde göra skänkelvikbingar i trav utan att han dog. Duktig pålle. Vi kan kanske komma nånvart ändå.


Tog en selfie igår på oss, ser ut som jag har världens största häst. Huvud i allafall.

 

Visst är han stor men så stor känns det inte som. Min lilla gubbe. Liten är stor nu, ska ju vara vuxen enligt fysisk ålder men är det absolut inte i sinnet.


Undrar om jag får känningar i ryggen av den nya sadeln? Jag får ju en helt annan sits och hållning i den så är nog ovan och får jobba med lite andra muskler. Får vänta och se. Hoppas på det för vill inte åka på samma ryggsmäll igen. Men med min tur är det väl dags för ett diskbråck igen....

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards