Livet som ryttare

Alla inlägg den 12 januari 2015

Av Minna - 12 januari 2015 23:30

Var ute i morse och satte på skydden. Blev sen ut idag och hade lite halvbrottom. Då ska det naturligtvis krångla. Missat att Bosses ena skydd var trasigt och fick springa fram o tillbaka för jag lyckades ta fel benskydd. Alltså till fel ben. När jag äntligen krånglat klart upptäckte jag att vattnet hade frusit.

Fick loss det vid diskbänken och kunde ge Bosse en hink med vatten som jag ställde i krubban. De andra hann jag tyvär inte vattna så de var nog törstiga när de gick ut. Tur det fanns snö då.


Efter jobbet skyndade jag mig upp så jag skulle hinna rida innan lektionerna. Fick bli en skrittur för om han har samma träningsvärk som mig så behövdes det bli lite lugnare idag.

Packade ihop en påse med skydd till Marie för lagning, så han kan förstöra dom igen...


När jag skulle hem så visste jag inye om jag skulle lyckas hålla mig på vägen. Det var total blankis överallt. Kunde köra i ca 20. Läskigt när man känner att man inte har någon kontroll över bilen.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards