Livet som ryttare

Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Minna - 21 januari 2015 19:21

Har försökt krama lite på Bosse idag. Han är inte förtjust i sådana begivelser. Han undrar vad jag håller på med och vill bara ha godis istället. Får krama destomer på Sebban.


Bosse fick en skritt och travtur för att få bort lite stelhet efter lektionen i måndags. Kraken var nog lite mör eftersom han fick en ofrivillig vila igår.


Hade transporttur på jobbet och skulle iväg med en till Karsudden. Väl framme så fick vi inte komma in för läkaren hade inte kollat att det fanns plats. Pucko!!   Vänta där borta i en o halvtimme innan vi fick besked vad som skulle hända och vart vi skulle ta vägen. Tillbaka till Örebro med killen ifråga som inte mådde så bra. Skulle ha slutat halvfem men kom hem vid halv elva istället så blev en lång dag. Madde var snäll och tog hand om Bosse.


Ledig idag och jag har varit helt däckad efter denna kväll på vägarna fram o tillbaka. Nu bara torsdag kvar och sen är jag ledig i tre igen, ska bli riktigt skönt att få ta igen sig ordentligt. 


Måste snöa och hålla på nu? Nu vill jag bara ha vår och lite sol. Saknar solen man blir bra mycket piggare av den.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards