Livet som ryttare

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Minna - 11 januari 2015 18:43

Började dagen med morgonfodring och utsläpp. Medans de mumsade på maten gjorde jag färdigt fler höpåsar och kraft. Tråkgöra. plogbilen hade varit där igår och gjort förfärliga snövallar tyckte grabbarna. Blåste och frustade när de skulle gå förbi, tokstollar.


Var över till en person som mår fruktansvärt dåligt och fikade o pratade. Jobbigt när nån mår så dåligt. Hade tänkte skritta Bosse efter det men klockan drog iväg o jag var tvungen hem till tvättstugan och matlåde fixning.. Ännu ett tråkgöra.

Försökte mig på att laga skydden men de gick inte ens in i maskin. Måste åka över med dom till Marie.


Måste komma igång ordentligt nu för nu låter det fruktansvärt tråkigt här på bloggen. Även om ingen annan än jag läser så är det bra att kunna backa och se.

Måste sätta mig o plugga lite mer teori innan torsdag med. Kan inte få in i huvudet hur reglerna är för parkering på huvudled. Ibland förbud och ibland inte neroende på vilken skylt som sitter och jag kan inte lära mig skillnaderna. Suck hoppas det inte är så många frågor om det. Måste klara det nu för jag får inte ens dra mitt släp nu innan jag typat upp det.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards