Livet som ryttare

Alla inlägg den 7 november 2014

Av Minna - 7 november 2014 18:21

Dagen började på skadeverkstan på Volvo. De ringde under eftermiddan att försäkringsbolaget inte kommer att laga utan kommer köpa ut mig. Nu måste jag ta reda på hur mycket bilen är värd. Bara leta efter en ny då men tycker det är rena djungeln. Lagningen skulle kosta mer än vad bilen är värd i allafall.


Efter detta så körde Malin och jag grus till hagen. Vilket slitgöra man håller på med för dessa grabbar!!

Vi blandade i en påse med stenmjöl då men köpte två påsar till och blandade i så får vi se om det blir bättre.


Som vanligt fick vi experthjälp och kontrollanter så det blev rätt och riktigt!!

 

Under eftermiddan så blev det Bosses tur att bli ompysslad. Blev lite sen så hann tyvärr inte in och rida. Hans rasp hade blodat idag så det fick bli tvättning och rakning. Hans man fick lite ansning med, växer som ogräs. Tänk om svansen kunde göra likadant.

Idag fick jag ett relativt ok kort. Endast tack vare att Madde stog och viftade med en plastpåse framför honom.

 

Öronen framåt ändå!!

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards