Livet som ryttare

Alla inlägg den 29 november 2014

Av Minna - 29 november 2014 18:47

Det är svårt att motivera ridning nu. Visst kan man rida barbacka men det är inte det samma. Svårt att komma till ordentligt jobb.

Vi gick ner till ridhuset i allafall och tog ett pass. Måste kämpa på riktigt för att få fram honom. Hade tyvär fel ridbyxor idag. Gled runt hela tiden så får kolla över vilka jag kan använda nu innan sadeln kommer.


Har lagt in en beställning idag på en Frank Baines Omni. Om den inte finns på lager i England är det väntetid på ca 8 veckor. Med min tur så finns det inte och leveransen drar ut på tiden på grund av jul o nyår. Återstår att se. Får nog reda på det till veckan.


Erika, Madde och jag la in en beställning till Horse health. De hade halva priset på de bruna schabraken och på benskydden som jag beställt tidigare. Skydden får vara till hagen då jag ser att han slår i väldigt mycket nu. Beställde tre par så man har. De är bra då de går runt hela benet. Han har börjat slå i på framsidan nu, förstår inte hur han bär sig åt men så är det.


Har även betalt in om körkortstillstånd så nu måste det till synundersökning med. borde inte vara några problem.

Måste plugga, för herrgud vad konstiga frågor det är.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards