Livet som ryttare

Alla inlägg den 26 november 2014

Av Minna - 26 november 2014 20:46

Ju längre dagen gick desto stelare blev jag. Fick lite träningsvärk av gårdagen...Bosse fick vila idag för jag har skavsår så tror inte jag skulle kunna sitta på honom idag.


Fick pengarna för sadeln i allfall. Ringde dom igår och det gjorde tydligen susen, de vill absolut inte ha med mig att göra, haha. I morgon ska jag ringa om sadeln jag bestämt mig för nu.

Köpte kuloledning härom  dan och måttade Bosse igen för att säkerställa måtten.

 

Blir nog bra i slutändan.

Bosse fick som vanligt sina rödbetor och det ser ut som han slaktat nån.

 

Rinner över hela boxdörren och hela golvet är rödstänkt.

 

Stackars om det kommer in nån som inte vet, tror väl Bosse blöder som sjutton.

Har börjat läsa i teoriboken, men va mycket det är man ska kunna. Hualigen det blir inte lätt. Eller så kan man det egentligen bara man läser frågorna ordentligt och rätt.

Har inte fått körkortstillståndet än så det hinns med. Blir några kronor till där, tillståndet några hundra och sen synundersökningen. Synen kunde man kolla hos bilskolan för 50 kronor. Har ett år på mig att klara av det så det ska väl gå. Hoppas man inte är helt blåst så man inte fattar nått när det är dags.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards