Livet som ryttare

Alla inlägg den 18 november 2014

Av Minna - 18 november 2014 20:29

Jag är förmodligen det stora samtalsämnet på Sharpmans kafferaster. De verkar tycka att jag är kunden från hell!!

De ringde flera gånger och jagade mig idag och tyckte de skulle köpa tillbaka sadeln istället för att jag ska åka ner till dom. Blev väldigt komplicerat att fixa till bommen. Så får hela summan tillbaka. De vill inte ha en kund som kan ge svar på tal. När jag sa att jag hade anlitat en egen sadelutprovare som gjort mätningar blev det annat ljud i skällan.

Hade till och med hunnit söka semesterdag för detta till torsdan. Så nu kan jag hjälpa till med skoningen istället.


Nu är det bara att börja leta efter en ny. Har tittat på Frank Baines omni som är djup och stora knästöd. Perfekt för mig om det finns tillräckliga bomvidder förstårs. Annars har jag ett par andra på lut som RA i kristinehamn säljer. Harry Dabbs och en erreplus. Får se vad det blir i slutändan.


I morgon får jag ta tag i nästa problem. Det där himla försäkringsbolaget ringer ju aldrig. "Min" bil hinner väl bli såld innan....suck. tänk om man kunde ha flyt nån gång.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards