Livet som ryttare

Alla inlägg den 25 november 2014

Av Minna - 25 november 2014 19:16

Det gick över förväntan att rida lektion barbacka. Lite jobbigt först innan andningen kom i takt. Bosse eller jag fick kämpa med ställning och böjning.  Jag måste bli tuffare och inte mesrida så hela tiden. Skulle behöva nån som jagar på mig hela tiden. 

Trodde inte jag skulle få skavsår men det verkar som att det allt blev lite grann. Lite får man väl tåla.


Ledig dag och passade på att klippa mig. Fick bort det torra som var efter blekningen, det bara trasslade hela tiden. Men nu är det borta, så bara spara igen. Efter det gick jag till bilskolan och köpte ett "paket"

 

Så nu är det bara att börja plugga. Tur man får göra datorproven hur många gånger som helst. När man blivit godkänd på alla fem prov kan man boka in en tid för skrivning och efter det körning. För 3500 kronor får man teoriböckerna, två körlektioner och uppkörning så det var rätt ok.

Kan i allafall köra lagligt då efter att jag typat upp kärran med förstårs.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards