Livet som ryttare

Alla inlägg den 11 november 2014

Av Minna - 11 november 2014 20:42

Hade lektion för Ola idag. Han tyckte det var bättre idag så det är lovande. Vi har ju tränat på att springa på lite mer och försökt aktivera de där späda bakbenen. Han blev busig där ett tag när de kom in med en lektionshäst som de håller på att rida till. Inga större grejer men han tyckte det var kul. Jag måste även träna på att slappna av i underbenen så jag inte spänner mig så hela tiden när jag ska driva framåt.


Efter en stund hör vi att de skriker Nej på andra sidan. Då ser jag Ulrika på väg av. Hon hoppade / åkte av i samma sekund. Allt gick bra ändå som tur var.


Innan hade jag hämtat en rulle hö. Skulle köra upp till skullen men kom halvvägs bara. Hela ekipaget gled baklänges ner. Fick kämpa ett tag då vi satt fast mitt över vägen och halvvägs in i Evas trädgård. Kom loss till slut men fick ta Madde till hjälp. Hennes bil är starkare än min så det gick mycket bättre.

  

Presentation


Livet som ryttare

Bästaste

  

Myspys!

  

Goaste näsan!

  

Lilleman 25år 2007

  

Bosse 3år. 2010

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästis

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards